søndag den 20. april 2014

Hej allesammen
Så er vi stukket af på lidt ferie igen... Fortjent synes vi... Vi fejrer en del ting fra de seneste uger... Vi har fået færdiggjort vores renovering af hele hytten på Høllevang til 2014 standard... vi har ikke røget tobak i 12 uger... vi har tabt 5 kilo og synes nu vi fortjener en pause. Gran Canaria var dog bestilt før dette projekt startede...
Vi er her nu og nyder de skønne 24 grader der forplanter sig i knoglerne. Turen herud gik fint selvom det var ud af fjerene klokken 0200 om natten. Ankom til middag og fik efter en time vores fine værelse med udsigt til både pool og hav. Hotellet er super... eneste anke kan være at det er et stort hotel der specielt henvender sig til børnefamilier. Vi elsker unger, men de fylder meget når ca. 200 børn i alderen 0-13 skaber sig i restauranten og støj niveauet når astronomiske højder. Godt der findes en have man kan fortrække ud i, så man kan nyde sin mad uden skrig og skrål. Jeg forstår nu konceptet med Blue Couples fra Startour...
Vi var noget trætte i aftes, så efter motionsturen  og aftensmaden var der udsolgt på alle rækker. I dag søndag til gengæld var vi tidligt vågne og motionen startede før det blev lyst... Der var jo Formula1 start kl. 0800 vores tid. Ikke det allermest spændende løb men det fastholdt dog Preben til slut før han fik morgenmad.
Da det var overstået var det min sightseeing bog der tog over. Vi bor kun ca. 8. km fra Sahara... eller ihvertfald det der ligner. Vi gik langs strand promenaden hele vejen ind til Playa de Ingles og de flotte Sanddunes ved Maspalomas. Skøn tur i flot sol og udsigten fejlede ikke noget som i kan se på billederne herunder.
Vel tilbage hvor minuttiden på en KM blev til 2,3... i en taxi, fik vi skøn frokost på terrassen med en velfortjent Sangria til. Sol fik vi rigeligt af, så vi sidder tilbagetrukket i skyggen og skriver lidt og ordner alle noterne om Formula1 på nettet.
Vi hygger og håber i alle nyder Påske vejret i DK... Preben følger jo med på sine solceller og vi er ved at være godt med i statistikken for april måned.
Pas på jer selv og nyd Påskeferien...
Kram og kærlige hilsner fra Preben og Nette :-)

En udstilling i Billund... Hvad fuglene ser fra luften..

Udsigten fra drømmesengen

Gårsdagens blomst

klokken 0650 med kaffe på terrassen

Klokken 0710... motion 5 km begynd...

Undervejs stod solen op

Stadig undervejs men næsten hjemme igen...

På vej mod "Sahara"

Vi kigger efter The Dunes

De er derude...

Dagens blomst

Vi fandt "Sahara" på Gran Canaria

Nu skal vi hjem til frokosten...

1. Hej i to! Tænkte nok i var smuttet afsted igen, men det har i som i selv siger vel fortjent! Dagen i dag har vi haft børn og børnebørn til påske/fødselsdags frokost, og vejret har været fantastisk! Vi har siddet på terrassen hele eftermiddagen i korte ærmer, så det har ikke været så ringe. Nu har vi fået ryddet lidt op, og slapper af. Ja Preben McLaren vil vi ikke snakke om! Det må være lidt frustrerende for Kevin! De har lang vej op! Fortsat god ferie i to. Vi ses i Ribe! Knus Wolle og Karen